hey hey mister vad vet du om kärlek

Det var ju inte meningen att det här skulle bli emobloggen. Jag gör vanliga saker också; flyttade igår, hade ångest över utbildningsval och min syster var bästa att prata med. Nu har jag nog bestämt mig för vad jag ska plugga i höst, om det finns plats kvar, och jag kan säga att det inte är Litteraturvetenskap. Sen kollade jag på min bästa barndomsteve Ebba&Didrik, sen blev jag bortbjuden på öl och åkte och pratade och blev full och lyssnade på reggae, sen satt vi på Kattes trappa och söp mer, sen blev det efterfest hos A fast vi inte ens haft fest. Sen cyklade jag hem till min syster och däckade. Om en timme åker jag tillbaka till Öland med hundra kilo packning. Jag är bakfull så jag vill kräkas och hoppas att busschaufförerna kör lugnt. Det finns ett internetcafè där jag jobbar så jag ska nog skriva här ibland. Typ nån naturromantisk och sentimental text om mitt Öland som jag författade i huvudet en dag när jag cyklade hem från jobbet och kände ett intensivt förakt för de turister som tycker att Öland är ett ligga på en sandstrand, handla outlet och gå på After Beach-restaurang. Jag hoppas förresten lite att hitta nån att ta en öl med nån gång. Nån som jobbar på campingen. Eller en kund. Jag är öppen för förslag. Till och med en sommarflirt vore kul!

Jag mår bra. Jag är omtyckt. Jag ska tjäna pengar i sommar, skriva massor, äta bra och motionera, känna lugnet. Sen har jag lite löst i huvudet vad jag ska göra andra halvan av augusti innan jag flyttar in på nåt nytt ställe i Uppsala och börjar plugga Lingvistik.

Kommentarer
Postat av: sofia

aa, mira. fan va bra med jobbet! jag va jatte ledsen igar. men idag ar det som allt ar lugnt. puuuussar.

2007-07-03 @ 11:49:24
URL: http://s-cum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0