And my heart baby is could and blue

Min mamma och min bror kommer på min student. Jag hade inte hjärta att säga nej mer och någon, förmodligen min syster, lånade ut pengarna som mamma aldrig har. Genast blev allt mycket jobbigare. Åhh jävla traditionsångest. Jag ville ju ju göra det här helt på mitt eget sätt men jag är ju inte hjärtlös till vilken gräns som helst. Längre.

MEN! Det är högsommar. Hanna sydde upp min klänning idag och den är så snygg. Jag har haft OC-maraton med Isa. Nu har jag hetsätit nudlar. Jag håller på att bli sjuk. Ska dammsuga och ställa undan teven. Hämta tältsäng hos Hanna. Duscha och tvätta håret och ha i inpackning. Fixa naglarna. Plocka ögonbryn. Bädda rent. Bestämma vilka strumpbyxor jag ska imorgon. Och så småningom, runt halv tolv, GÅ OCH MÖTA SOFIA OCH IVAN FÖR SNART SNART LANDAR DE PÅ  ARLANDA. JAG DÖR AV LYCKA!!! Det blir nog inte många timmars sömn i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0