Class of 2007

UPPDATERING: Han hade skrivit att vi "fått ögonkontakt och jag vinkade besvärat". HALLÅ HAN VAR OCKSÅ BESVÄRAD JAG ÄR COOL! N/S kallade oss fjortisar i alla fall och tyckte det var omåttligt kul att vi båda kastade oss över telefonerna för att berätta för henne. Med en minuts mellanrum. Haha.

Ikväll är det studentskiva! Det kan ju gå hur som helst men jag är sååååååååå peppad! Jag hoppas jag blir Klassens Feminist nu bara och inte det där andra elaka som de tänkte ta först. Seriöst då kastar jag bandet i marken, sveper vad jag nu har i mitt glas och hatar alla resten av kvällen. Eller nåt.

Först trerätters middag med alkohol till och sen 18:- för en stor stark hela kvällen, och vi har skiva med en klass till och det är fredag så massa random lär ju dyka upp, och de lär ju inte spela min efter deras mått okommersiella musik utan r`nb, Cascada och Gyllene tider. Huh. Och jag hoppas alla vänner jag tjatat på kommer och att det blir galen kalasfylla och att alla klasskompisar man inte kan tänka sig fulla kommer bli fulla och jaaa vad kul det ska bli!

Nu ska jag sova lite. Om några timmar gå till Hanna och svida om. Jag kommer vara 80-tal och jättesnygg hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0