Here we go again

E berättade att hon berättat för en kompis om trakasserierna på min student. Hon sa typ att det var en kille jag haft sex med lite för ett tag sen och så började hans kompisar kontakta mig blablabla.
E:s kompis: Stackars henne....
E. Ja, att de höll på att ringa henne och så.
E:s kompis: Ja men att ha sex så där...destruktivt...vad hemskt...
E: Alltså, nej, så är det verkligen inte, det var inte det som var problemet. Hon är ju inte tillsammans med nån, det är väl härligt att knulla runt då.
E:s kompis: Hm

ALLTSÅ JAG DÖR, FOLK LEVER PÅ STENÅLDERN FORTFARANDE. Jag började skratta när hon berättade det för det var så patetiskt så det blev kul, men tjejen i fråga är en respektabel indietjej och med den vetskapen, och med vetskapen om att hon inte står för någon ovanlig åsikt så blir jag ju lite ledsen också. Inte för mig själv utan för att det är så jävla mycket kvar att göra. Sen kan det ju stå hur många gånger som helst i kulturtidskrifterna att det inte är ett problem längre, jag vet att det är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0