Jag drar?

Nu är det så här att det finns ett jobb i Barcelona som är mitt om jag vill ha det och insikten att det är så jävla lite som hindrar mig från att åka dit och vara där till september dödar mig; en sista månadshyra här i Sverige, pengar till flygbiljett och nån tusenlapp att leva på till första lönen, att S inte längre har en plats i sin säng och jag behöver ha tjänat pengar innan jag kan betala en egen hyra. Jag är inte arg på er nu nu ni som har okej ekonomi, jag bara säger: Fattar ni att skiljelinjen går här? "Ahh, ska på festivaler i sommar, drar Berlin i höst...Vem vill vara kvar i Sverige och jobba inom vården, drar nog till London..." Jag vill ju också. Fan kanske ska ta jobb på helvetet Provoice och jobba ihjäl mig i sommar och bli deprimerad men beta av mina skulder och dra i höst istället. Skjuta upp studierna till våren. Vet fan inte om jag pallar att vara kvar här så länge till. Men det är ju nu, sommaren, som det skulle vara så perfekt. Jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0