Sommarlov

Igår var allt skitbra. Jag var snyggare än jag nånsin varit tror jag. Avslutning på taket och lite tårar fällda. Sälja sex stycken Fräulein och få råd med folköl. Chilla i Stadsparken. Gå till Pink at Orange och få stämpel. Gå till Ekonomikum-parken och hänga med syster och systers pojkvän med vänner. N/S kom förbi en stund. Sälja två ex till. Känna sig vuxen för att jag och Miriam var väldigt städade och de flesta i sällskapet som var 22 och uppåt var dräggfulla. Gå till Orange där det kommit asmycket snygga människor(queerklubb klart det är snyggt folk då) och spelades asgrym trance och techno. Dansa. Träffa svenskaläraren!!! Eh jag och Miriam gjorde bort oss lite. Herregud vad skum situation. Jag hatade ju honom. Men vafan han är väl 30 eller strax under och nog gay kom vi på så klart han får hänga på Orange. Men det kan nog bli lite pinsamt på lunchen på fredag, haha. Sen kom syster med pojkvän och en kompis. Jag hejade på tusen bekanta. Kvällen avslutades med att få cykelskjuts till Staoil, hänga där och skratta åt Andreas och hans vän när de skulle beställa mat. Lagom fulla män alltså. Gulligt.

Gick hem från Statoil och det var helt ljust. Åt makaroner och var lycklig.

N/S älskar fanzinet, och jag blir så glad så glad så glad så jag dör. Nu till Stadsparken och grilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0