En bra dag

Idag lämnade jag lägenheten halv elva på förmiddagen och kom nyss hem. Jag har gjort massa olika saker:

Fått klänningar uppsydda hos Hanna
Tagit ut 18856 kronor från banken
Betalat vår studentskiva
Läst tidskrifter på biblioteket
Vart på Myrorna med E
Kollat på en tråkig film hemma hos en snubbe(Fi-grej)
Hängt med fulla människor men varit nykter på två krogar
Haft sällskap hem med en nördig och trevlig snubbe som nog ville ligga. "Nu ska jag hem och äta makaroner, hejdå" sa jag och gick. Så hade jag kanske inte gjort om jag inte varit nykter. Dåligt beteende: Jag ligger ibland med folk jag inte är tänd på. Jag tänder på situationen och tycker att jag får ju sex så sällan och tänder på tanken att ha sex, så har jag sex och det är trevligt men hade varit trevligare om jag liksom tyckt personen varit attraktiv och inte velat spy dagen efter.

Min mage gör skitont för detta har jag ätit idag:

Frukost 9.30: Tre knäckebröd med mjölkfritt margarin. Kaffe
Lunch/middag ca 14: En ciabatta, 100 g choklad, en banan
Middag/nattmat ca 01: Jättemycket snabbmakaroner med ketchup, en morot

Inte så bra nej. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0