Skambud

Jag har verkligen sjuk panik över pengar. Kan ju glömma att köpa clip-ons och vara snygg i håret äntligen på studenten. Den 9 juni lär jag vakna upp bakfull med minus på kontot och få ställa in mig på att läsa böcker i min park resten av månaden, utan cigg och socialt liv och mat. Ehh och jag la nyss ett bud på tradera på en nurse-klänning till studenten! Alltså ni vet en porrig i PVC-plast, röd och vit. Vad tänkte jag med där? För det första är det alltid vanskligt att köpa grejer på internet för de kan sitta fult och i så fall står jag där och har inget att ha på mig på studenten. Men om den passar, eh jag känner redan alla fina flickors och deras föräldras föraktfulla blickar på mig när vi springer ut från Gustavianum och jag ser ut som en överviktig porraktris. Tänkte jag kunde ha vita leggings och porrskorna till. Mmm, kan nog bli en hit om den passar. Men jag hoppas lite att nån bjuder över mitt maxbud.

Fast S kommer älska mig om jag ser ut som porrskådis på STUDENTEN i anrika UPPSALA när vi springer ut från GUSTAVIANUM. Så för din skull älskling, för din skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0