SMART

MVG I PROJEKTARBETE 100 POÄNG! FETT! Jag tror man kan kalla mig geni, eller alltså min ojämna begåvning fastställde de redan när jag var nio. Kan kallas ADD men jag kallar det genialitet så blir det konstruktivt. För mina betyg blir liksom 18 eller 19 MVG, 5 eller 6 VG, 5 G och ett IG. Vad sägs om det folks?

Heheheh, min syster igår när jag berättade att jag fick MVG på muntliga svenskapresentationen som jag skrev ihop manuset till klockan tolv på natten, övade en gång på, försov mig till och gjorde sömndrucken och utan ambition: "Du har verkligen glidit genom hela gymnasiet." Ja haha. Gött.

Eller jag ljög lite. Klart jag har kämpat. Men inte med skolämnen.

Eller det beror hur man mäter. En del människor lägger ju inte ner nån tid alls på skolan. Det har jag ändå gjort.

Okej förlåt, vad dryg jag är. Ni med färre MVG kan ju trösta er med att vara jämnare kanske. Jag har fler MVG än Miriam t.ex, många fler, men hennes snitt är säkert bättre. VHS skiter ju i allt annat än behörigheten och poängsnittet, så det här är bara för mitt ego.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0