Söthjärtat

Jag läser gamla nätdagböcker från sommaren innan vi träffades. Jag kan inte förstå att jag levt så många år utan att känna dig. Att du inte ens funnits i mitt liv i två år.  Det går inte att ta in. Jag är glad för att det känns så. Alltid du och jag, den enda tvåsamhet jag kommer acceptera och hålla fast vid. Och snart ses vi igen!!! Wieeee!!!


Jag har köpt en studentklänning idag. En silvrig i siden. Hanna ska sy upp den så den blir i alla fall lite porrig. Och nu släpper jag allt för nu är den här skitterminen över. Skitgymnasiet. Sen, tids nog, snart, ska jag bli den där ambitiösa du vet att jag kan vara. Tills dess läser jag böcker, dricker öl och kopierar upp vårt fanzine. Och betygen! Fucking jävla skitbra!


Kommentarer
Postat av: sofia

wiiiiiie. gryym. pussssar

2007-05-30 @ 13:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0