Vardag

Jag är satans trött. Jag sover varje eftermiddag till 19-20 sen kan jag inte somna förrän vid ett-tiden. Dagen efter är jag dödstrött såklart och lyckas inte hålla mig vaken till 22 utan somnar vid 16-17 och sen...ja ni fattar. Dåligt mönster. Jag jobbar på det. Finns inget viktigare just nu än att bryta mönster. Hitta nya cirklar. Det ska nog gå bra. Jag behöver ett jobb till bara. Jag har sökt jobb som receptionist på SATS! Haha! Och ska söka som bar/kassapersonal på nya Musikens Hus. Alltså ni som inte träffat mig eller ens sett bild fattar inte hur galet det är och att jag aldrig nånsin kommer få de jobben. Inte för att jag inte skulle klara dem för det skulle jag. Mer yttre aspekter. Jag är så långt ifrån hurtig, fräsch och representativ som man kan komma. Liksom, en rökande överviktig tjej med ring i läppen och en hopplös oförmåga till att hålla efter sina ögonbryn, bry sig om solbränna eller att se naturlig ut på SATS. Ni fattar ju själva.

Idag var vi på klassutflykt till Wik och vandrade i regnet och fick guidad tur på ägorna och slottet av min fina entusiastiska lärare. Jag åt bakverk som mina lärare gjort eftersom jag i vanlig ordning inte hade lunch med mig, jag blev i vanlig ordning skänkt en apelsin av en snäll kompis och drack kaffe och allt var liksom trevligt och gemytligt och alla gillade varandra. Typ.

Imorgon har jag naturkunskapsprov. I min hjärna har jag sommarlov. Dålig kombo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0