English boys

Igår gick jag och Sofia ut utan killar. Jag träffade min kärlek från förra Barcelona-vistelsen för han jobbade kvar i samma bar men han bevärdigade mig inte ens en blick,buhu. Jag är MYCKET snyggare nu än i januari. Ok det var en bartender som jag flirtade med som var het och hade varit i Sverige och visste viktiga ord som slyna. "Hej slyna" sa han mest och log charmigt.
Iaf, sen gick vi till Fellini och dansade till "rock" med massa förmodade svenskar(de skriver till och med på svenska på affischerna för att många går dit) och det var roligt och fint. Sen såg jag en kille som jag tyckte var lik oprofil han jag har sex med regelbundet och då föreslog Sofia att jag skulle hångla med honom. Så tja,det gjorde jag. Han hette Chris och var från England och spelade i ett band som hade blivit signat och var tr¨åkig och dansade inte ens men iaf följde jag med honom till hans hostel och hade asbra sex. Alltså bland dte bästa ever, trots att hans tre kompisar kom hem efter ett tag och liksom blev åhörare. What can I say? Jag slutar aldrig vara skabbig och slampig. Fast det kändes lite dåligt när jag vaknade och hade armen om en lookalike till honom jag saknar lite istället för honom. Det är ändå rätt schysst att vara nästan monogam nu. Sen tog det jättelång tid att komma hem för jag var trött och tänkte inte på hur jag gick och vilken metro jag skulle ta och sen åt jag frukost och sen har jag sovit och legat i sängen och slöläst lite kurslitteratur och städat och duschat och tagit en promenad i tshirt och letat efter kiosken eller affären vi brukar handla i men eftersom jag har så dåligt lokalsinne hittade jag inte så det blev mackor med chokladkräm till lunch också för jag vågar inte laga ngt på gasspisen. Åhh jag vill inte åka hem på fredag men det kommer bli så bra med grejer när jag kommer hem. Jag har planer, löften till mig själv. 

Nu ska jag hitta killens band på Myspace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0