Kärleken mellan man och kvinna är enbart ett kränkande arrangemang

Jag sitter hos min syster för att göra en grammatiklaboration eftersom jag struntade i skolan igår eftersom jag är sjuk, men jag bara njuter över att känna mig lycklig och äntligen börjat strukturera upp mig igen. Jag går upp tidigt varje morgon, äter frukost med folk jag bor med och sätter mig i allrummet och läser. Men det blir alltid en paus för te och mer häng i köket men de som också är hemma och pluggar. Det blir alltid en promenad för att köpa cigg. Städa lite. Laga lunch och prata mer och diska. Så går dagarna och jag kommer inte klara min tenta om jag håller på så. Dessutom har jag inte mått bra. Nu är det stenhård disciplin som gäller. Plugga på biblioteket. Inte gå hem förrän dagens kvot är uppfylld. Det är ju höst nu också; den speciella doften, luften. Jag blir lugn och lycklig.

Igår kväll var jag inte lugn och lycklig. Har överhuvudtaget inte varit det sen jag började dejta. Gick hem till Lilljonas som jag älskar för att han är så spontan, och firade hans 20-årsdag med öl och tvspel och blev lugn. Äsch jag tänker inte berätta om mitt dejtande. Relationer med män är knäppa och jag fattar varför jag inte velat ha en på typ tre år.

Det är inte Lilljonas jag dejtar alltså. Insåg att det låter så.

Ska väl plugga nu då. Ikväll syjunta i kollektivet med prinsesstårta och häng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0