Mad lovin` by the cold hearted

image10



Människor kommer bli sårade, och det är jag som kommer såra. Inatt drömde jag att jag träffade man efter man medan en annan väntade på mig, en hel kväll. Jag ringde och lovade hela tiden att snart komma men fortsatte sen. När jag till slut ringde för att verkligen träffa honom, hade han stängt av telefonen och gått hem. Jag vaknade med ett ryck och han låg bredvid mig. Alldeles för fin och skör för mig. Han hade drömt att jag inte ville ha sex med honom. Tydligare än så blir det inte.

Kanske kunde jag sluta vara ett svin. Kanske kunde sårbara människor låta bli att tycka om mig, för jag är inte att lita på och går upp i situationer och verkar som att jag lovar massor fast jag svänger jättefort. Kanske kunde mono-normen bara dö. Jag vill inte behöva välja! Men eh ja, hur hamnade jag här? Från noll till 200 procent på två veckor. Den här veckan ska jag begrava mig i studier och ta en paus från män lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0