Vardag

Jag saknar saker i mitt liv, men det är okej. Jag är tveksam till saker i mitt liv och val jag gör, men det är okej. För det är så förbannat bra också. Igårkväll var hela kollektivet samlat i köket och hade skrattfest. Idag gick jag upp klockan sex och jobbade mellan sju och tio. Sen gick jag hem och lagade lunch och då ringde C och kom förbi och åt mat med mig. Jag bor verkligen så centralt att folk bara kan droppa förbi. Sen hade jag skittråkig och meningslös föreläsning och sen pluggade jag med mina kurs-polare. Vi gick igenom en gammal tenta och det verkar bli lätt, förutom fonetikdelen som jag verkligen inte kommer klara som det är nu, men jag har tio dagar på mig att lära mig. Jag lärde mig även fler synonymer på mäns och kvinnors könsorgan än jag ville veta. Lingvist-humor får lätt sexuella undertoner.

Jag gör inga förhastade val i relationer. Den ena mannen ringde och ville ses idag och jag avböjde, för jag behöver distans. Distansen kommer alltid finnas där, jag har insett det. Det är det som kommer såra. Den andra mannen har jag slutat ha sex med verkar det som och blivit enbart kompis med. Det känns också okej, även om jag skulle föredra om vi låg med varandra också.

Nä alltså! Har inget vettigt att skriva. Det som är vettigt skriver jag i andra forum. Nu ska jag kolla hur det står till med ekonomin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0